Garancia - Eredeti OKI nyomtatókellékek esetén

Az "eredeti OKI kellékanyagokra vonatkozó garanciális procedúra leírása"

alapján kell eljárni. Az OKI a kellékanyagok esetében a termék adatlapján meghatározott ideig vállal garanciát a termékeire.

Vagyis a hivatalos márkaszerviz a készüléket átveszi (a komplett készüléket nem csak a kellékanyagokat), és amennyiben azt állapítják meg, hogy valóban rendeltetésszerű használat mellett történt a kellékanyag meghibásodása, úgy a a márkaszerviz új kellékanyagra cseréli!

A jótállás érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell a vásárlást igazoló számlával továbbá a termék eredeti csomagolásával (kivételt képez, ha a nyomtatóhoz kapott kellék, melynek nincsen külön csomagolása).

Tekintettel arra, hogy szükség lehet a nyomtató beszállítására is a garanciát a hivatalos márkaszerviznél tudod érvényesíteni.

Profi Szerviz Központ
1131 Bp. Kucsma u. 42-44
Tel.: (06-1) 814-8085
www.profiszerviz.hu

OKI ügyfélszolgálat:
A felhasználói hibabejelentések kezelésére az OKI Képvislet munkanapokon 8-18 óráig online (oki@hu.myprofil.eu) és telefonos (06-1) 814-8085 helpdesk szolgáltatást üzemeltet. Munkatársaink igyekeznek a felmerült hibákat a felhasználóval közösen ily módon elhárítani, illetve amennyiben erre nincs lehetőség, tájékoztatást adnak a felhasználó számára legközelebbi szervizpontokról.