06 1 422 0394

H-P 9-17h

Kosár

Kosarad

A kosarad üres.

 

Házhoz szállítás bármely magyarországi címre GLS

 

Bruttó 50.000 Forint alatti rendelés esetén 1490 Ft
Bruttó 50.000 Forint felett INGYENES

(30kg maximum/csomag)

*Bizonyos nagy, nehéz termékek esetében a szállítási díj egy részét vállaljuk csak át, de ez minden esetben jelezve van az adott termék oldalán. Amit a rendelés végén látsz összeget az nem fog változni garantáltan. (érintett termékek pl: kerti házak, nagy háztartási gépek) Ezeknél 6900 ft (kevesebb mint a valós szállítás fele) fizetendő. Cserébe akár a 60kg-os mosógép is a küszöbön belülre kerül.

 

Részletesebben:

(Jelenleg csak magyaroszági címre vállalunk szállítást, normál 27% áfát tartalmazó számlával)

GLS Csomagpontra szállítás

Bruttó 50.000 Forint alatti rendelés esetén 1490 Ft
Bruttó 50.000 Forint felett INGYENES

(20kg és 60x60x60cm a maximum/csomag)

Részletesebben:


MPL országos szállítás - 7-15 munkanapos határidővel

Egységesen Magyarország teljes területére az alábbi MPL szállítási költség vonatkozik:
Értékhatártól függetlenül 3.990 Forint.

Postai feladás cégünknél minden hónapban 2 alkalommal történik.

Részletesebben:

 
 

Országos házhoz szállításról (GLS):

GLS logo


A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalkozás nevét is add meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A  futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.


A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a Track & Trace (csomagkövetés) szolgáltatás.


További információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a  (06-29) 88-67-00 telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.


A  valós csomagolási és szállítási költség bruttó 3000Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Lásd az oldal tetején


Fizetni (utánvét esetén) készpénzben vagy bankkártyával, átvételkor a futárnak lehet.
Az utánvét költsége a mindenkori díjszabás szerinti (lásd kosárnál),
Weben bankkártyával, vagy előre utalás esetében nincs plusz költség.

Minden csomagban az ÁFÁ-s számla, tartalmazza a felmerülő költséget is.


Országos házhoz szállítás (háztartási nagygép):


Fontos: a házhoz szállítás nem lakásba szállítás és nem tartalmaz beépítés/beszerelést! Főként nagyobb terjedelmű, vagy súlyosabb termékek esetén, kérjük legyen valaki aki segít a futárnak, egy személy 30-35kg tömegnél többet nem tud a lakásba bejuttatni. Megtesznek minden tőlük telhetőt a kiszolgálást illetőleg, de egy 60kg-os mosógépet egymaga nem fog tudni feljuttatni a 4. emeletre lift nélkül.
Háztartási nagygépek esetében az átadástól számított szállítás 24-72 óra (munkanap) és esetenként a Gebrüder Weiss, HDT, RoyalSprint vagy a Gepárd futárszolgálat szállítja. A  valós szállítási költség bruttó 6900-14500Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál illetve az adott terméknél részletezett mértékben!

A szállítás nem tartalmazza az esetlegesen feleslegessé váló régi gép elszállítását, az díjmentesen üzletünkben leadható új ugyanolyan funkciójú gép vásárlása esetén.
(Visszaszállítás költségéről érdeklődj emailban. - Súly, méret, távolság függő, de max 14.500 ft)

 


 

Csomagpontra szállításról (Országos):GLS Csomagpont

 

A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére aki azt +1 munkanap alatt leszállítja az általad kijelölt Csomagpontra (mintegy 1200 átvevőpont közül választhatsz országszerte) Minden csomagpont saját nyitvatartási idővel rendelkezik, a megrendelés folyamán, ha a Csomagpont lehetőséget választod a térképes/irányítószámos keresővel ki tudod választani a számodra legmegfelelőbbet (helyileg, nyitvatartásilag). 


A szállítást elindulásáról emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel erre hivatkozva az ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni. Amint megérkezik a választott Csomagpontra a csomagod (következő munkanap) ismét kapsz egy értesítést emailban illetve sms-ben (ha adtál meg mobilszámot). Innentől kezdve 5 munkanap áll rendelkezésedre az átvételre. A 6. napon automatikusan visszafordítják a csomagot és azt csak normál szállítási költségért tudjuk újra elindítani. Kérjük figyelj az 5 napos átvételre! A Csomagpontok egy része rendelkezik bankkártya elfogadó terminállal, de nem mind! Ha ez szükséges előzetesen érdeklődj a választott átvevőpontnál. Normál esetben kp tudod a csomagot kifizetni átvételkor. Illetve ha úgy rendeled, weben is ki tudod fizetni bankkártyával, vagy előre utalást is kérhetsz, ezen esetekben természetesen átvételkor nem kell fizetni már, sőt utánvét kölstég sem adódik a szállításhoz.

 

A  valós csomagolási és szállítási költség bruttó 3000Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Lásd az oldal tetején

 


MPL szállításról (országos):

Webáruházunkra is érvényes a 2024.03.28-án életbelépő kormányrendelet, miszerint választható szállítópartnernek kell kötelezően feltüntetni a Magyar Posta Ztr. leányvállalatát az MPL csomagkézbesítőt. A velük való csomagfeladás lényegesen több időt igényel cégünknél, így a szolgáltatás ára magában foglalja a Postai szállítás költségét, a Postára való jutás üzemanyag, járműhasználat, parkolás, sorban állással töltött idő és a kötelezően megfizetendő extra szolgáltatások költségét (pl. csomagbiztosítás).

A szállítási idő a termék készletre kerülésétől számítódik, ezen szállítási módhoz nem tudunk csomagkövetést biztosítani, csak a feladás napján email értesítést küldeni.
Postai feladás cégünknél minden hónapban 2 alkalommal történik.

Az így feladott csomagokat 1-2 munkanapon belül az ország teljes területén házhoz szállítja hétfőtől péntekig 8 és 18 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem felvesz egyidejűleg több csomagot és sorban jut el a címzettekhez. 

Havonta 1-én és 15-én történik postai feladás (hétvégi/ünnepnapi dátum esetén az azt követő első munkanap) .

Amennyiben a kézbesítés munkahelyi cím ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalkozás nevét is add meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő postahivatalban lehet átvenni a csomagot vagy egyeztetni egy újabb kiszállítási időpontot.

A szállítás indulásakor emailban értesítést küldünk, onnantól számíthatsz a futár érkezésére.

Fizetni (utánvét esetén) készpénzben vagy bankkártyával, átvételkor a futárnak lehet.
Az utánvét költsége a mindenkori díjszabás szerinti (lásd kosárnál),
Weben bankkártyával, vagy előre utalás esetében nincs plusz költség.

Minden csomagban az ÁFÁ-s számla, tartalmazza a szállítási költséget is.

 

A  valós csomagolási és szállítási költség bruttó 5000Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Lásd az oldal tetején

 


Csomagkövetés (GLS)


Amikor már értesítettünk, hogy a következő munkanap kapod a rendelt termékeket, lehetőség van a GLS rendszerében való csomagkövetésre, lekérdezésre is.

A csomagszám ismeretében, weben a GLS (Track & Trace) oldalon vagy információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a
(06-29) 88-67-00 telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.


Amikor tőlünk már elvitték a csomagot, itt tudsz esetleg más időpontot, vagy helyszínt egyeztetni a kiszállításhoz. (Ekkor nekünk már nincsen rálátásunk a csomagra, vagy a szállításra)

 


 

Személyes átvétel üzletünkben /megszűnt/


Az elmúlt évek tapasztalatai alapján a rendelések 96%-a házhoz szállítással zajlott már, munkaerő és költség optimalizálás miatt, megszüntettük az átvevőpontunkat. Rendelni 2023.05.01 -től, csak kiszállítással. Ezzel is elősegítve, hogy tartani tudjuk a megszokott árainkat, a gyakorlatilag már felesleges költségek lefaragása mellett.


 


Sérülés esetén!!

Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződj meg a sérülésmentességről! (Igen, illik kibontani - kifizetés után - és szemrevételezni a csomagot)
Sérülés esetén még az átvételkor kell jegyzőkönyvet felvenni a szállítóval / futárral.
Jegyzőkönyv nélkül nem érvényesíthető a biztosításunk, a kárt nem tudjuk megtéríteni.

A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük emailban juttasd el ügyfélszolgálatunknak, a további teendőket utána tudjuk megválaszolni.
Kipróbálni nem szükséges, az már normál garancia, a fenti csak a sérülten érkezett termékekre vonatkozik.

Azon termékeknél ahol a "Törékeny, nem szállítható.. csak saját felelőségre rendeld szállítással" jelzés fel van tüntetve, ott szállításkori sérülés esetén NEM tudunk utólag tenni semmit. - nem véletlenül van kiírva. Törékeny (üveg, kerámia, stb) terméket garanciával egyetlen futárszolgálat sem vállal szállításra. Természetesen igyekszünk megfelelően csomagolni de ezekre reklamációt nem tudunk elfogadni.