Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 95198
Gyártói cikkszám: 240S4QYMB/00
2 év garancia
LCD monitor SmartImage technológiával IPS technológia a széles nézési szögtartományért IPS technológia a széles nézési szögtartományért Az IPS képernyők olyan továbbfejlesztett technológiát alkalmaznak, amely rendkívül széles, 178/178 fokos nézési szöget nyújt. Így a képernyőt szinte bármilyen szögből nézheti - akár 90 fokban elforgatott módban is! A normál TN panelekkel ellentétben az IPS képernyő kifejezetten éles képet és élénk színeket...
Utolsó ismert ár:
76 490 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 60 228 Ft
Kifutott termék
Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.
Webáruház cikkszám | 95198 |
Gyártó | Philips |
Gyártói cikkszám | 240S4QYMB/00 |
Garancia | 2 év |
Vonalkód | 8712581721893 |
Felbontás | 1920x1200 |
Kijelző | 24" |
Válaszidő | 5-9.9ms |
Garancia - Philips TV, monitor esetén
Az "Philips TV-k, Monitorokra vonatkozó garanciális procedúra leírása"
alapján kell eljárni. A Philips a termék adatlapján meghatározott ideig vállal garanciát a termékeire. Az alábbiak figyelembe vételével:
Első évben a Philips nemzetközi garancia értelmében a márkaszervíz átali garanciális feltételek szerint.
Második évben (ha 1+1 év van meghatározva) a forgalmazóhoz szükséges visszajuttatni a készüléket (itt már minden esetben a
vásárló feladata a sérülésmentes visszajuttatás) azt a forgalmazó átveszi és esetenként külföldi márkaszervíz által
javíttatja, ennek ideje minimum 14 maximum 30 nap.
Hiba esetén, a vásárlástól (átvételtől) számított
- 3 napon belül a forgalmazó a telephelyén azonnal cseréli.
A terméket csomagolásával (számlájával, garanciajegyével!) tartozékaival, kellékeivel együtt szükséges visszajuttatni a vásárlás helyére,
-jelen esetben üzletünkbe- és azt rögtön cseréljük. Amennyiben nincsen lehetőség cserére (kifutott, nem kapható, stb) beszámítjuk más
termék árába az értékét, vagy visszafizetjük a vételárat a vásárló döntése alapján.
- Ezen időszakot követően a termékhez tartozó garancia időtartamán belül (első évben)
a Philips Szervíz Központnál szükséges bejelenteni a meghibásodást, ahol elmondják a vásárlóhoz
legközelebb eső szervíz címét ahová bevihető a készülék. 10 kg feletti súlyú készülékek esetében
a szervíz kiszáll vagy elhozatja a készüléket. 10 kg alatti készülék esetén a vásárlónak kell
eljuttatni a készüléket a szervízbe.
A garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell kitöltött és érvényes garanciajeggyel.
- Garancia időn túl a termékhez szervíz szolgáltatást is biztosít a márkaszervíz
Költségeiről és egyéb lehetőségekről a központnál tudnak felvilágosítást adni (06-1) 452-2682.
ProfiSzervíz Kft.
1041 Budapest, Lőrinc u. 18.
Tel.: (061) 814-8090
http://www.myprofi.eu/en/contact/
Asztrológiai Tranzitnaptár 2024/2025 (x)
Elkészült a 2024/2025. évre szóló asztrológiai tranzitnaptárunk, amely egyedülálló módon nem csak az aktuális bolygómozgásokat és -kapcsolatokat mutatja, hanem azok érthető szöveges értelmezését is.
Megnézem!