Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 95188
Gyártói cikkszám: 241P6EPJEB/00
2 év garancia
SoftBlue technológia egyszerre óvja a szemet és őrzi meg a színeket - 24"-es (látható: 23,8"/60,5 cm) - Full HD (1920 x 1080) - P-sorozatú A SoftBlue technológia jobban védi a szemet, és megőrzi a színeket Vizsgálatok kimutatták, hogy az ultraibolya sugarakhoz hasonlóan a LED-kijelzők által kibocsátott kék fénysugarak is károsíthatják a szemet, és idővel befolyásolhatják a látást. A SoftBlue LED technológia az intelligens technológia segítségével anélkül...
Utolsó ismert ár:
70 390 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 55 425 Ft
Kifutott termék
Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.
Webáruház cikkszám | 95188 |
Gyártó | Philips |
Gyártói cikkszám | 241P6EPJEB/00 |
Garancia | 2 év |
Vonalkód | 8712581734459 |
Felbontás | 1920x1080 |
Kijelző | 24" |
Válaszidő | 5-9.9ms |
Garancia - Philips TV, monitor esetén
Az "Philips TV-k, Monitorokra vonatkozó garanciális procedúra leírása"
alapján kell eljárni. A Philips a termék adatlapján meghatározott ideig vállal garanciát a termékeire. Az alábbiak figyelembe vételével:
Első évben a Philips nemzetközi garancia értelmében a márkaszervíz átali garanciális feltételek szerint.
Második évben (ha 1+1 év van meghatározva) a forgalmazóhoz szükséges visszajuttatni a készüléket (itt már minden esetben a
vásárló feladata a sérülésmentes visszajuttatás) azt a forgalmazó átveszi és esetenként külföldi márkaszervíz által
javíttatja, ennek ideje minimum 14 maximum 30 nap.
Hiba esetén, a vásárlástól (átvételtől) számított
- 3 napon belül a forgalmazó a telephelyén azonnal cseréli.
A terméket csomagolásával (számlájával, garanciajegyével!) tartozékaival, kellékeivel együtt szükséges visszajuttatni a vásárlás helyére,
-jelen esetben üzletünkbe- és azt rögtön cseréljük. Amennyiben nincsen lehetőség cserére (kifutott, nem kapható, stb) beszámítjuk más
termék árába az értékét, vagy visszafizetjük a vételárat a vásárló döntése alapján.
- Ezen időszakot követően a termékhez tartozó garancia időtartamán belül (első évben)
a Philips Szervíz Központnál szükséges bejelenteni a meghibásodást, ahol elmondják a vásárlóhoz
legközelebb eső szervíz címét ahová bevihető a készülék. 10 kg feletti súlyú készülékek esetében
a szervíz kiszáll vagy elhozatja a készüléket. 10 kg alatti készülék esetén a vásárlónak kell
eljuttatni a készüléket a szervízbe.
A garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell kitöltött és érvényes garanciajeggyel.
- Garancia időn túl a termékhez szervíz szolgáltatást is biztosít a márkaszervíz
Költségeiről és egyéb lehetőségekről a központnál tudnak felvilágosítást adni (06-1) 452-2682.
ProfiSzervíz Kft.
1041 Budapest, Lőrinc u. 18.
Tel.: (061) 814-8090
http://www.myprofi.eu/en/contact/