Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 9621
Gyártói cikkszám: SS346A
1 év garancia
Az Xpress M2835DW biztosítja azt a kiváló teljesítményt, professzionális minőségű kimenetet és zökkenőmentes csatlakozást, amely elengedhetetlen napjaink mobil munkafolyamataihoz, valamint a nyomtatási költségek és a üzemeltetési költségek csökkentéséhez. Samsung NFC Print™: Koppintás, nyomtatás, és kész Aa Samsung NFC Print™ technológiának köszönhetően a munkatársak egyetlen koppintással nyomtathatnak az okoseszközeikről a mobileszközeiken futó...
Utolsó ismert ár:
50 390 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 39 677 Ft
Kifutott termék
Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.
Webáruház cikkszám | 9621 |
Gyártó | Samsung |
Gyártói cikkszám | SS346A |
Garancia | 1 év |
Vonalkód | 0191628388226 |
Súly (kg) | 7.4 |
Magasság (mm) | 202 |
Szélesség (mm) | 368 |
Hossz (mm) | 334.5 |
Megjegyzés | A csomag USB kábelt tartalmaz! |
Csatlakozó típusa: Ethernet | Igen |
Csatlakozó típusa: USB | Igen |
Csatlakozó típusa: WiFi | Igen |
Duplex | Igen |
Hálózatos | Igen |
Maximum nyomtatási méret | A4 |
Nyomtatott oldalak per perc (Fekete-fehér) | 28 |
Nyomtató Típusa | Mono lézer nyomtató |
Tonerek Samsung SL M2835 DW lézernyomtatóhoz
Garancia - Samsung nyomtató esetén
Az "Samsung nyomtatókra vonatkozó garanciális procedúra leírása"
alapján kell eljárni. A Samsung a nyomtatók esetében a termék adatlapján meghatározott ideig vállal garanciát a termékeire.
Hiba esetén, a vásárlástól (átvételtől) számított
- 3 napon belül a forgalmazó a telephelyén azonnal cseréli.
A terméket csomagolásával (számlájával, garanciajegyével!) tartozékaival, kellékeivel együtt szükséges visszajuttatni a vásárlás helyére,
-jelen esetben üzletünkbe- és azt rögtön cseréljük. Amennyiben nincsen lehetőség cserére (kifutott, nem kapható, stb) beszámítjuk más
termék árába az értékét, vagy visszafizetjük a vételárat a vásárló döntése alapján.
- Ezen időszakot követően a termékhez tartozó garancia időtartamán belül
a Samsung Szervíz Központnál szükséges bejelenteni a meghibásodást, (06-80) 726-7864 ahol elmondják a vásárlóhoz
legközelebb eső szervíz címét ahová bevihető a készülék. 10 kg feletti súlyú készülékek esetében
a szervíz kiszáll vagy elhozatja a készüléket. 10 kg alatti készülék esetén a vásárlónak kell
eljuttatni a készüléket a szervízbe.
A garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell kitöltött és érvényes garanciajeggyel.
- Garancia időn túl a termékhez szervíz szolgáltatást is biztosít a Samsung Magyarország Kft
Költségeiről és egyéb lehetőségekről a központnál tudnak felvilágosítást adni (06-80) 726-7864.
Samsung (Illetve HP) Központi elérhetősége
Tel.: 061 382-1111
A Samsung nyomtató üzletágát megvásárolta a HP, a továbbiakban support és garancia ügyinzésése itt történik.
Samsung/HP ügyfélszolgálat:
A felhasználói hibabejelentések kezelésére a HP online
(https://support.hp.com/hu-hu/contact-hp) és telefonos (06-1) 382-1111 helpdesk szolgáltatást üzemeltet.
Munkatársaink igyekeznek a felmerült hibákat a felhasználóval közösen ily módon elhárítani,
illetve amennyiben erre nincs lehetőség, tájékoztatást adnak a felhasználó számára legközelebbi szervizpontokról.
Asztrológiai Tranzitnaptár 2024/2025 (x)
Elkészült a 2024/2025. évre szóló asztrológiai tranzitnaptárunk, amely egyedülálló módon nem csak az aktuális bolygómozgásokat és -kapcsolatokat mutatja, hanem azok érthető szöveges értelmezését is.
Megnézem!