Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 74039
Gyártói cikkszám: SS334B
1 év garancia
+AJÁNDÉK (1db)
A Samsung Xpress M2675F gyorsabban készíti el az összetett, professzionális minőségű dokumentumokat, és kisebb üzemeltetési költséggel segíti a magas nyomtatási költségek elkerülését. Ráadásul emellett javítja a termelékenységet és rugalmasságot, mivel kevésbé összetett a használata. Szolgáltatások: Nyomtatás, másolás, szkennelés, faxolás Gyors nyomtatás és képfeldolgozás Az Xpress M2675F nyomtatási sebessége, A4-es oldalak esetén 26 oldal...
Utolsó ismert ár:
52 390 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 41 252 Ft
Kifutott termék
Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.
Webáruház cikkszám | 74039 |
Gyártó | Samsung |
Gyártói cikkszám | SS334B |
Garancia | 1 év |
Vonalkód | 0191628486175 |
Súly (kg) | 11.1 |
Magasság (mm) | 367 |
Szélesség (mm) | 401 |
Hossz (mm) | 362 |
Megjegyzés | A csomag USB kábelt nem tartalmaz! |
Csatlakozó típusa: USB | Igen |
Duplex | Kézi |
Faxos | Igen |
Maximum nyomtatási méret | A4 |
Multifunkciós | Igen |
Másol | Igen |
Nyomtatott oldalak per perc (Fekete-fehér) | 26 |
Nyomtató Típusa | Mono lézer nyomtató |
Szkenner | Igen |
Tonerek Samsung SL M2675 F lézernyomtatóhoz
Garancia - Samsung nyomtató esetén
Az "Samsung nyomtatókra vonatkozó garanciális procedúra leírása"
alapján kell eljárni. A Samsung a nyomtatók esetében a termék adatlapján meghatározott ideig vállal garanciát a termékeire.
Hiba esetén, a vásárlástól (átvételtől) számított
- 3 napon belül a forgalmazó a telephelyén azonnal cseréli.
A terméket csomagolásával (számlájával, garanciajegyével!) tartozékaival, kellékeivel együtt szükséges visszajuttatni a vásárlás helyére,
-jelen esetben üzletünkbe- és azt rögtön cseréljük. Amennyiben nincsen lehetőség cserére (kifutott, nem kapható, stb) beszámítjuk más
termék árába az értékét, vagy visszafizetjük a vételárat a vásárló döntése alapján.
- Ezen időszakot követően a termékhez tartozó garancia időtartamán belül
a Samsung Szervíz Központnál szükséges bejelenteni a meghibásodást, (06-80) 726-7864 ahol elmondják a vásárlóhoz
legközelebb eső szervíz címét ahová bevihető a készülék. 10 kg feletti súlyú készülékek esetében
a szervíz kiszáll vagy elhozatja a készüléket. 10 kg alatti készülék esetén a vásárlónak kell
eljuttatni a készüléket a szervízbe.
A garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell kitöltött és érvényes garanciajeggyel.
- Garancia időn túl a termékhez szervíz szolgáltatást is biztosít a Samsung Magyarország Kft
Költségeiről és egyéb lehetőségekről a központnál tudnak felvilágosítást adni (06-80) 726-7864.
Samsung (Illetve HP) Központi elérhetősége
Tel.: 061 382-1111
A Samsung nyomtató üzletágát megvásárolta a HP, a továbbiakban support és garancia ügyinzésése itt történik.
Samsung/HP ügyfélszolgálat:
A felhasználói hibabejelentések kezelésére a HP online
(https://support.hp.com/hu-hu/contact-hp) és telefonos (06-1) 382-1111 helpdesk szolgáltatást üzemeltet.
Munkatársaink igyekeznek a felmerült hibákat a felhasználóval közösen ily módon elhárítani,
illetve amennyiben erre nincs lehetőség, tájékoztatást adnak a felhasználó számára legközelebbi szervizpontokról.