Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 8805
Gyártói cikkszám: KGN36HI32
2 év garancia
NoFrost alulfagyasztós hűtő-fagyasztó kombináció VitaFresh Boxszal és Home Connecttel: háztartási készülékek okoscsatlakozással a még könnyebb mindennapi életért. [[KEP: HomeConnect_Logo.png]] KGN36HI32 NoFrost, Kombinált hűtő / fagyasztó, Nemesacél ajtók Energiatakarékosság és teljesítmény - Energiahatékonysági osztály: A++ - Energiafelhasználás: 258 kWh/év - Nettó össztérfogat: 320 l - Zajszint: 42 dB dB(A) re 1 pWDesign - Nemesacél ajtók, Króm-inox...
Utolsó ismert ár:
576 990 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 454 323 Ft
Kifutott termék
Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.
Webáruház cikkszám | 8805 |
Gyártó | Bosch |
Gyártói cikkszám | KGN36HI32 |
Garancia | 2 év |
Vonalkód | 4242002847474 |
Energiaosztály | A++ |
Fagyasztó űrtartalom (L) | 86 |
Hűtő űrtartalom (L) | 234 |
Szín | nemesacél |
Garancia - Bosch háztartási nagygépek esetén
Az "Bosch háztartási nagygépekre vonatkozó garanciális procedúra leírása"
alapján kell eljárni. A Bosch a termék adatlapján meghatározott ideig (jellemzően 2 évig) vállal garanciát a termékeire. Az alábbiak figyelembe vételével:
Hiba esetén, a vásárlástól (átvételtől) számított
- 3 napon belül a forgalmazó a telephelyén azonnal cseréli.
A terméket csomagolásával (számlájával, garanciajegyével!) tartozékaival, kellékeivel együtt szükséges visszajuttatni a vásárlás helyére,
-jelen esetben üzletünkbe- és azt rögtön cseréljük. Amennyiben nincsen lehetőség cserére (kifutott, nem kapható, stb) beszámítjuk más
termék árába az értékét, vagy visszafizetjük a vételárat a vásárló döntése alapján.
- Ezen időszakot követően a termékhez tartozó garancia időtartamán belül
a Bosch Szervíz Központnál szükséges bejelenteni a meghibásodást, ahol elmondják a vásárlóhoz
legközelebb eső szervíz címét ahová bevihető a készülék. 10 kg feletti súlyú készülékek esetében
a szervíz kiszáll vagy elhozatja a készüléket. 10 kg alatti készülék esetén a vásárlónak kell
eljuttatni a készüléket a szervízbe.
A garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell kitöltött és érvényes garanciajeggyel. (és/vagy számlával)
- Garancia időn túl a termékhez szervíz szolgáltatást is biztosít a márkaszervíz
Költségeiről és egyéb lehetőségekről a központnál tudnak felvilágosítást adni (06-1) 489-5461.
BSH Háztartási Készülék Kereskedelmi Kft.
1023 Budapest, Árpád fejedelem útja 26-28
Tel.: 06 80 200 201
http://www.bosch-home.com/hu/vevoszolgalat/javitasi-szolgalat
hibabejelentes@bsh.hu