WebÁruház WebÁruház



 
Részletes patron- és tonerkereső
Nyitvatartás Hétfő - Péntek: 9:00 - 17:00 (061) 422-0394

 

Házhoz szállítás bármely magyarországi címre

Bruttó 10.000 Forint alatti rendelés esetén 1490 Forint,
Bruttó 10.001 - 24.999 Forintig 990 Forint,
Bruttó 25.000 Forint felett INGYENES

*Bizonyos nagy, nehéz termékek esetében a szállítási díj egy részét vállaljuk csak át, de ez minden esetben jelezve van az adott termék oldalán. Amit a rendelés végén látsz összeget az nem fog változni garantáltan. (érintett termékek pl: kerti házak, nagy háztartási gépek) Ezeknél 2990 ft (kevesebb mint a valós szállítás fele) fizetendő. Cserébe akár a 60kg-os mosógép is a küszöbön belülre kerül.

 

Részletesebben:

(Jelenleg csak magyaroszági címre vállalunk szállítást, normál 27% áfát tartalmazó számlával)

GLS Csomagpontra szállítás

Bruttó 24.999 Forint alatti rendelés esetén 1490 Forint,
Bruttó 25.000 Forint felett INGYENES

Részletesebben:


Expressz budapesti szállítás - 4 órás határidővel

Egységesen Budapest teljes területére az alábbi expressz szállítási költség vonatkozik:
Értékhatártól függetlenül 2.500 Forint.
Kizárólag készleten lévő termékek esetén engedi a rendszer ezt a szállítási módot választani értelem szerűen.

Részletesebben:

 
 

Országos házhoz szállításról (vidék - GLS):

GLS logo


A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalkozás nevét is add meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A  futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.


A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a Track & Trace (csomagkövetés) szolgáltatás.


További információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a  (06-1) 802-0265-as telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.


A  valós szállítási költség bruttó 1500Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Lásd az oldal tetején


Fizetni (utánvét esetén) készpénzben, átvételkor a futárnak kell.

Minden csomagban az ÁFÁ-s számla, tartalmazza a szállítási költséget is.


Országos házhoz szállítás (háztartási nagygép):


Fontos: a házhoz szállítás nem lakásba szállítás és nem tartalmaz beépítés/beszerelést! Főként nagyobb terjedelmű, vagy súlyosabb termékek esetén, kérjük legyen valaki aki segít a futárnak, egy személy 30-35kg tömegnél többet nem tud a lakásba bejuttatni. Megtesznek minden tőlük telhetőt a kiszolgálást illetőleg, de egy 60kg-os mosógépet egymaga nem fog tudni feljuttatni a 4. emeletre lift nélkül.
Háztartási nagygépek esetében az átadástól számított szállítás 24-72 óra (munkanap) és esetenként a Gebrüder Weiss, HDT, RoyalSprint vagy a Gepárd futárszolgálat szállítja. A  valós szállítási költség bruttó 4900-9500Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál illetve az adott terméknél részletezett mértékben!

A szállítás nem tartalmazza az esetlegesen feleslegessé váló régi gép elszállítását, az díjmentesen üzletünkben leadható új ugyanolyan funkciójú gép vásárlása esetén.
(Visszaszállítás költségéről érdeklődj emailban. - Súly, méret, távolság függő, de max 9.500 ft)


Házhoz szállításról (Budapest):

 

A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon a Budapest teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalkozás nevét is add meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A  futárszolgálat az Budapest bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket.


A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel amire hivatkozva az ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni.

 

A  valós szállítási költség bruttó 1500Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Lásd az oldal tetején


Csomagpontra szállításról (Országos):GLS Csomagpont

 

A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon átadjuk a futárszolgálat részére aki azt +1 munkanap alatt leszállítja az általad kijelölt Csomagpontra (mintegy 500 átvevőpont közül választhatsz országszerte) Minden csomagpont saját nyitvatartási idővel rendelkezik, a megrendelés folyamán, ha a Csomagpont lehetőséget választod a térképes/irányítószámos keresővel ki tudod választani a számodra legmegfelelőbbet (helyileg, nyitvatartásilag). 


A szállítást elindulásáról emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel erre hivatkozva az ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni. Amint megérkezik a választott Csomagpontra a csomagod (következő munkanap) ismét kapsz egy értesítést emailban illetve sms-ben (ha adtál meg mobilszámot). Innentől kezdve 5 munkanap áll rendelkezésedre az átvételre. A 6. napon automatikusan visszafordítják a csomagot és azt csak normál szállítási költségért tudjuk újra elindítani. Kérjük figyelj az 5 napos átvételre! A Csomagpontok egy része rendelkezik bankkártya elfogadó terminállal, de nem mind! Ha ez szükséges előzetesen érdeklődj a választott átvevőpontnál. Normál esetben kp tudod a csomagot kifizetni átvételkor. Illetve ha úgy rendeled, weben is ki tudod fizetni bankkártyával, vagy előre utalást is kérhetsz, ezen esetekben természetesen átvételkor nem kell fizetni már.

 

A  valós szállítási költség bruttó 1500Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Lásd az oldal tetején

 


Expressz szállításról (Budapest):


A munkanap 15 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket aznapi kiszállítással Budapest teljes területén házhoz szállítja hétfőtől péntekig 9 és 19 óra között. (A rendeléstől számított 4 órán belül!) Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem felvesz egyidejűleg több csomagot és sorban jut el a címzettekhez. 

Naponta 15 óra után, vagy (hétvégi/ünnepnapi) rendelés esetén a következő munkanap délelött kerül kiszállításra a csomag.

Amennyiben a kézbesítés munkahelyi cím ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalkozás nevét is add meg. Amennyiben a futár nem talál meg a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon kell egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot esetleg helyet.

Kérjük az Expressz szállítással leadott rendelés esetén, tartózkodjon átvevő a megadott címen, mert a futár 1-4 órán belül megjelenik a csomaggal, és nincs lehetősége másodszori kézbesítésre! (másodszori kézbesítés rendelési értéktől függetlenül +2.500 ft/alkalom és következő munkanapra lehet kérni).

A futárszolgálat Budapest bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket. Kizárólag budapesti irányítószámmal rendelkező címhez kérhető! (ir.szám: 1-essel kezdődik). Ettől eltérő irányítószámos rendelés esetén automatikusan normál (GLS) szállítást kap a csomag.

A szállítás indulásakor emailban értesítést küldünk, onnantól számíthatsz a futár érkezésére.

További információ kérhető közvetlenül az ügyfélszolgálattól is a (06-1) 422-0394-as telefonszámon.

Fizetni (utánvét esetén) készpénzben, átvételkor a futárnak kell, illetve bankkártyás terminál is rendelkezésre áll a futárnál budapesti szállítás esetén.

Minden csomagban az ÁFÁ-s számla, tartalmazza a szállítási költséget is.

 

A  valós szállítási költség bruttó 3500Ft körüli összeg, aminek egy részét vagy az egészet átvállaljuk, a szállítási díjnál részletezett mértékben!
Lásd az oldal tetején

 


Csomagkövetés (GLS)


Amikor már értesítettünk, hogy a következő munkanap kapod a rendelt termékeket, lehetőség van a GLS rendszerében való csomagkövetésre, lekérdezésre is.

A csomagszám ismeretében, weben a GLS (Track & Trace) oldalon vagy információ kérhető közvetlenül a futárszolgálattól is a
(06-1) 802-0265-as telefonszámon, vagy a www.gls-hungary.com weboldalon.


Amikor tőlünk már elvitték a csomagot, itt tudsz esetleg más időpontot, vagy helyszínt egyeztetni a kiszállításhoz. (Ekkor nekünk már nincsen rálátásunk a csomagra, vagy a szállításra)

 


 

Személyes átvétel üzletünkben


Természetesen személyesen is átvehető minden termék, 1191 Budapest, Szabó Ervin u. 29 alatt található üzletünkben is. Ennek semmilyen költsége nincsen.


 


Sérülés esetén!!

Kérjük, hogy a csomag átvételekor alaposan győződj meg a sérülésmentességről! (Igen, illik kibontani - kifizetés után - és szemrevételezni a csomagot)
Sérülés esetén még az átvételkor kell jegyzőkönyvet felvenni a szállítóval / futárral.
Jegyzőkönyv nélkül nem érvényesíthető a biztosításunk, a kárt nem tudjuk megtéríteni.

A jegyzőkönyvet és a sérülésről egy fényképet kérjük emailban juttasd el ügyfélszolgálatunknak, a további teendőket utána tudjuk megválaszolni.
Kipróbálni nem szükséges, az már normál garancia, a fenti csak a sérülten érkezett termékekre vonatkozik.

Azon termékeknél ahol a "Törékeny, nem szállítható.. csak saját felelőségre rendeld szállítással" jelzés fel van tüntetve, ott szállításkori sérülés esetén NEM tudunk utólag tenni semmit. - nem véletlenül van kiírva. Törékeny (üveg, kerámia, stb) terméket garanciával egyetlen futárszolgálat sem vállal szállításra. Természetesen igyekszünk megfelelően csomagolni de ezekre reklamációt nem tudunk elfogadni.