Toner
Toner
H-P 9-17h
Webáruház cikkszám: 73145
Gyártói cikkszám: C7025V
1 év garancia
A Xerox® ConnectKey® technológiájú VersaLink C7000 sorozatú színes, többfunkciós nyomtató problémamentes megbízhatóságot, zökkenőmentes integrációt és kiemelkedő termelékenységet kínál. A felhőkapcsolatokkal és mobiltámogatással rendelkező, alkalmazásalapú és egyszerűen testre szabható C7000 az Ön modern munkahelyi asszisztense, amelyre támaszkodhat a jelenben, és készen áll a jövő megmérettetéseire is. Intuitív kezelőfelület Teljesen új, mégis...
Utolsó ismert ár:
852 990 Ft
ár online rendeléssel
Nettó ár: 671 646 Ft
Kifutott termék
Ez a termék jelenleg nem rendelhető. Amennyiben csak átmeneti hiány lépett fel, hamarosan újra rendelhető lesz.
Webáruház cikkszám | 73145 |
Gyártó | Xerox |
Gyártói cikkszám | C7025V |
Garancia | 1 év |
Vonalkód | 0095205845952 |
Megjegyzés | A garancia csak a Xerox által beüzemelt készülékre érvényes! Kérésre ingyenesen beüzemeljük és úgy szállítjuk. |
Csatlakozó típusa: Ethernet | Igen |
Csatlakozó típusa: USB | Igen |
Duplex | Igen |
Hálózatos | Igen |
Jellemző színe | Fehér |
Maximum nyomtatási méret | A3 |
Mobilról nyomtatás | Igen |
Multifunkciós | Igen |
Másol | Igen |
Nyomtatott oldalak per perc (Fekete-fehér) | 25 |
Nyomtatott oldalak per perc (Színes) | 25 |
Nyomtató Típusa | Színes lézer nyomtató |
Nyomtató előlapi USB | Igen |
Nyomtató felhasználása | Vállalati |
Nyomtató kijelzője | Érintős |
Szkenner | Igen |
Szkenner típusa | Lapadagolós 2 oldalas (DADF) |
Tonerek Xerox VersaLink C7025 lézernyomtatóhoz
Garancia - Xerox nyomtató esetén
A "Xerox nyomtatókra vonatkozó garanciális procedúra leírása"
alapján kell eljárni. A Xerox a nyomtatók esetében a termék adatlapján meghatározott ideig vállal garanciát a termékeire.
Hiba esetén, a vásárlástól (átvételtől) számított
- 3 napon belül a forgalmazó a telephelyén azonnal cseréli.
A terméket csomagolásával (számlájával, garanciajegyével!) tartozékaival, kellékeivel együtt szükséges visszajuttatni a vásárlás helyére,
-jelen esetben üzletünkbe- és azt rögtön cseréljük. Amennyiben nincsen lehetőség cserére (kifutott, nem kapható, stb) beszámítjuk más
termék árába az értékét, vagy visszafizetjük a vételárat a vásárló döntése alapján.
- Ezen időszakot követően a termékhez tartozó garancia időtartamán belül
a Profi Szervíz Központnál szükséges bejelenteni a meghibásodást, (06-1) 814 8560 ahol elmondják a vásárlóhoz
legközelebb eső szervíz címét ahová bevihető a készülék. 10 kg feletti súlyú készülékek esetében
a szervíz kiszáll vagy elhozatja a készüléket. 10 kg alatti készülék esetén a vásárlónak kell
eljuttatni a készüléket a szervízbe.
A garancia érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell kitöltött és érvényes garanciajeggyel.
- Garancia időn túl a termékhez szervíz szolgáltatást is biztosít a Profi Szervíz Központ
Költségeiről és egyéb lehetőségekről a Profi Szervíz Központnál tudnak felvilágosítást adni (06-1) 814 8560.
Profi Szerviz Központ
1131 Bp. Kucsma u. 42-44
Tel.: (06-1) 814-8110
www.profiszerviz.hu
Xerox ügyfélszolgálat:
A felhasználói hibabejelentések kezelésére a Xerox Képvislet munkanapokon 8-18 óráig online
(xerox@hu.myprofil.eu) és telefonos (06-1) 814 8560 helpdesk szolgáltatást üzemeltet.
Munkatársaink igyekeznek a felmerült hibákat a felhasználóval közösen ily módon elhárítani,
illetve amennyiben erre nincs lehetőség, tájékoztatást adnak a felhasználó számára legközelebbi szervizpontokról.
A készülék garanciája itt ellenőrizhető:
Xerox / Garancia