06 1 422 0394

H-P 9-17h

Kosár

Kosarad

A kosarad üres.

SOYAL AR-1002 szoftver 1.10

Webáruház cikkszám: 1000518649

Gyártói cikkszám: 113868

Ár szerint garancia

Felhasználói igények alapján, rendkívül nagy gondossággal fejlesztett többnyelvű szoftver SOYAL beléptető rendszerekhez. Alkalmas akár kis, közepes és nagyvállalatok, irodaházak, raktárak, telephelyek, szabadidő és sportközpontok, egészségügyi és oktatási intézmények, szállodák, továbbá minden olyan helyen történő alkalmazásra, ahol az objektumba vagy a benne lévő helyiségekbe történő bejutást szabályozni, ellenőrizni vagy naplózni szükséges,...

Bővebb leírás

96 490 Ft

ár online rendeléssel

Nettó ár: 75 976 Ft

+ 964 hűségpont

Elérhetőség:

Külső raktárról
Elérhető: 2 munkanap

Utolsó frissítés: 2024-04-28 06:28:37

Kiszállítás: 2024-05-03

Házhozszállítás

Ingyenes

GLS csomagpont

Ingyenes

 

Kiszállítás: 2024-05-24

MPL

3 990 Ft

Csak előreutalással szállítjuk!

db

Termékleírás

Felhasználói igények alapján, rendkívül nagy gondossággal fejlesztett többnyelvű szoftver SOYAL beléptető rendszerekhez. Alkalmas akár kis, közepes és nagyvállalatok, irodaházak, raktárak, telephelyek, szabadidő és sportközpontok, egészségügyi és oktatási intézmények, szállodák, továbbá minden olyan helyen történő alkalmazásra, ahol az objektumba vagy a benne lévő helyiségekbe történő bejutást szabályozni, ellenőrizni vagy naplózni szükséges, illetve ahol a dolgozók, felhasználók munkaidejének nyilvántartására van szükség. A munkaidő nyilvántartás a leggyakoribb munkarendeken felül egyedileg konfigurált munkaidőt is kezelni képes, így szinte bármely területen alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére. A felhasználóbarát grafikus kezelőfelületnek köszönhetően a program kezelése egyszerű, használata könnyen elsajátítható. Részletes súgóval rendelkezik, mely bármikor hatékony segítséget nyújt kezeléséhez. Minden igényt kielégítő alap és kényelmi funkciókkal rendelkezik. Képes a különböző olvasók és vezérlők adatainak fogadására akár több kommunikációs csatornán is. Az adatokat tárolja, feldolgozza és az előzőleg beállított jogosultságok alapján engedélyezi vagy tiltja a műveleteket. Minden eseményt adatbázisban tárol, melyből számos különböző lekérdezés és naplók készíthetőek. Többnyelvű szoftver. A magyar és angol nyelven kívül tetszőleges számú nyelvre fordítható és egyszerűen integrálható. A szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, így az esetleg később megjelenő új olvasók és vezérlők könnyen integrálhatók lesznek egy már meglévő rendszerbe. Lehetőség van akár egyedi igények megvalósítására, a program egyedi fejlesztésére is.

- Korlátlan számú felhasználó kezelése.
- 1-260 terminál kezelése.
- Felhasználóbarát, többnyelvű grafikus kezelőfelület.
- Elérhető nyelvek: magyar és angol.
- Egyszerűen bővíthető nyelvi tár.
- Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek.
- Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez.
- Egyén nyelvek választása esetén felhasználói kézikönyv betöltése pdf fájlból.
- Egyszerű, gyors telepítés.
- Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés.
- Tetszőleges számú programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel.
- Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések, kártya jogosultságok, lényeges beállítások megváltoztatása) naplózása.
- Egyidejű soros és Ethernet porton keresztüli kommunikáció.
- Terminálok automatikus keresése, felvétele és paramétereinek beolvasása a soros portokon.
- Ethernet porton kommunikáló terminálok kézi felvitele.
- Terminálok szoftveren keresztül történő konfigurálása.
- Egymástól földrajzilag eltérő helyen lévő telephelyek termináljainak kezelése.
- Külön kártyakiadó terminál kijelölése a felhasználói kártyák felviteléhez.
- Térképek kezelése, melynek segítségével a rendszer topológiája grafikusan is megjeleníthető.
- Terminálok zónákhoz rendelése a tűzlista (Ki, hol van lista) készítéséhez.
- Felhasználók szervezetekhez, osztályokhoz rendelhetőek.
- 99 azonos jogosultságokkal rendelkező felhasználói csoport.
- Felhasználói csoportok jogosultságainak szerkesztése (terminál, kezelési mód, időkorlát, ismételt belépés, lift).
- 11 láncolható időzóna kezelése.
- Liftvezérlés, emeletenkénti jogosultság szabályozással.
- Egy vagy egyszerre több felhasználó hozzáadása.
- Felhasználók fő, személyes adatainak rögzítése (név, beosztás, azonosító, szervezet, osztály, gépjármű és rendszáma, telefonszámok, születési dátum).
- Felhasználóhoz rendelt kártya érvényességének megadása.
- Felhasználói belépési PIN kód megadása, változtatása.
- Fénykép hozzárendelése a felhasználóhoz.
- Elveszett, bevont kártyák kezelése, kártyacsere.
- Különböző kártyaletöltési lehetőségek a terminálokra (egy kártya egy terminálra / egy kártya több terminálra / több kártya egy terminálra).
- Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján.
- Ujjlenyomatok kezelése, letöltése, és azonos típusú olvasók közötti másolása.
- Kártyák státuszának lekérdezése.
- Események valós idejű monitorozása.
- Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése.
- Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése.
- Terminálok aktuális állapotának megjelenítése.
- Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén.
- Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel.
- Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése.
- Beléptetési események listázása, nyomtatása.
- Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra.
- Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben.
- Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából.
- Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása.
- Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció.
- Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése.
- Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő.
- Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség.
- Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség.
- Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása.
- Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése.
- Éves összesítés készítése.
- Kimutatások mentése és visszatöltése.
- Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre.

Kompatibilis eszközök:
- AR-321H, AR-327H, AR-331H, AR-721E, AR-721H, AR-723H, AR-725E, AR-725H, AR-727H, AR-757H, AR-821EF (V5 és V9 verziók), AR-829E, AR-837EFS, AR-837ES, AR-881E.

Ajánlott hardverkonfiguráció:
- 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység.

Támogatott operációs rendszerek:
- Microsoft Windows 2000, XP, Vista, 7, 8.

Fontos! A termék (mérete, súlya, szállíthatósága miatt) csak előre utalással illetve online bankkártyás fizetéssel rendelhető!

Specifikációk

Webáruház cikkszám1000518649
GyártóSoyal
Gyártói cikkszám113868
GaranciaÁr szerint

Garancia

Jótállás - Br. eladási ár szerint

A termékhez 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletet 2021 júluisban módosított tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó meghatározott idejű jótállás tartozik.

A garancia a WebÁruház Kft telephelyén érvényesíthető, kivételt képeznek ez alól, ahol eltérő jelölést találsz, vagy külön garancialevéllel, jótállási jeggyel rendelkezik a termék, azokra az ott megjelölt ideig és helyen a gyártó vagy importőr vállal jótállást.

A hibás terméket - bevizsgáltatás után - díjmentesen cseréljük, javíttatva visszaszolgáltatjuk. A bevizsgálás átlagos időtartama 8-15 nap, de maximun 30 nap.
A terméket a hivatalos garanciális szervízközpontba juttatjuk, ők javítják vagy állapítják meg a cserére való jogosultságot. A jótállás érvényesítéséhez a végfelhasználónak rendelkeznie kell a vásárlást igazoló számlával és garanciajeggyel.

A jótállás időtartama:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén, egy év.
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén, két év.
- 250 000 forint eladási ár felett, három év.

E határidők elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy az üzembe helyezés napjával kezdődik – ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi. A jótállás érvényesítés feltétele a termék vásárlását igazoló számla (vagy másolata) bemutatása.

2022. január 1-től még egy új jótállási szabály is bővíti a palettát: Bevezetésre került ugyanis a gyártói jótállás fogalma, ami azt jelenti, hogy ha a gyártó meghatározott áru tekintetében meghatározott időtartamra a tartósságra vonatkozó jótállást nyújt, a fogyasztó közvetlenül a gyártótól követelheti a tartósságra vonatkozó jótállás teljes időtartama alatt, hogy az áru hibáját javítsa ki, vagy az árut cserélje ki, a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályok szerint. Tehát ez a fajta jótállási lehetőség a gyártókra és nem a webshop üzemeltetőkre vonatkozik.

A jótállás telephelyünkön érvényesíthető.
Természetesen postán is visszaküldhető a termék "belföldi kisérőlevél postacsomaghoz" (zöld) nyomtatvánnyal - bármelyik postán beszerezhető - postafordultával küldjük az új terméket, vagy a szervíz állásfoglalását amennyiben a termék nem hibás.
*Postázás esetén kérjük amennyiben lehetőség van rá az eredeti dobozába, vagy nagyon gondosan csomagolva küldd el, a szállításkori sérülésekért felelősséget nem tudunk vállalni!

WebAruhaz Kft
1035 Bp. Hunor u 13.
Tel.: (06-1) 422-0394
www.webaruhaz.hu

Válogatott termékajánlatok

Akciós termékek

Ezek is érdekelhetnek

Népszerű címkék